Vigtige informationer: Foreløbig oversigt over de enkelte holds vagter Informationsbrev til medlemmernformationsbrev til medlemmer Liste over tovholdere i de enkelte årgange Online-tilmelding tryk HER |
|
Vi har nu planlagt, hvilke opgaver Fortunas spillere, trænere og forældrene, skal udføre ved årets Dana Cup. Her skal I være opmærksom på, at vi benytter nye årgange, - altså de årgange I spiller i efter ferien.
Som sidste år vil der være tovholdere til rekruttering i de enkelt årgange. Se kontaktliste øverst på siden!
Husk at du og dine forældre optjener points til brug ved fremtidige rejser! Læs mere om klubbens pointsystem på hjemmesiden.
Er du som hjælper allerede tilknyttet en afdeling, vil vi gerne, at du tilmelder dig der igen. Vi vil meget gerne, at du tilmelder dig hurtigt, - dog senest den 17. juni.
Hvad enten I har ferie eller ej - håber vi, at I under alle omstændigheder vil hjælpe! Når, vi har modtaget jeres tilmelding, bliver I registreret og indplaceret i systemet.
Du kan se dine vagter på Fortunas hjemmeside fra den 2. juli.
Tilmelding: Online-tilmelding tryk HER
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Dana Cups kontor:
Kl. 9:00-16:00 Janelle Cordia eller Helle Klarskov : tlf.: 9891 1700 eller 9891 1300 mail: frivillig@danacup.dk
eller Hanne Brusgaard efter kl. 17.00 på tlf 4061 7424 eller på mail: h_brusgaard@mail.tele.dk
Husk at udfylde tilmelding så du markerer hver enkelt afdeling du arbejder i .
Med venlig hilsen
Dana Cup
Jette Andersen