Til alle Dana Cups frivillige hjælpere!
Igen i år har vi lavet et check-in for alle vores frivillige hjælpere. Det betyder at I, som frivillige hjælpere, skal check-in inden I påbegynder jeres første vagt.
Her laver I så check-in for alle jeres vagter i ugens løb. Der skal altså kun Checks-in en gang.
Dana Cups frivillig - check-in finder I for enden af Hallen Park Vendia (vest) i det midterste lokale.
Der er følgende åbningstider:
Søndag den 21/7 til mandag den 22/7 | kl. 10.00 - 18.00 |
Tirsdag den 23/7 til fredag den 26/7 | kl. 09.00 - 12.00 |
Ved check-in får I, som Dana Cup hjælpere, udleveret følgende:
- Hjælperarmbånd til brug for bespisning når du har vagt
- Dana Cup-hjælper T-shirt
- Information om årets hjælperfest for voksne lørdag d. 14. september 2024 i Fiberhallen
- Og meget mere
Har du ikke mulighed for at imødekomme de angivne åbningstider, så tag kontakt til os - så finder vi en alternativ løsning.
Vi ønsker jer alle en fantastisk uge hos os her på Dana Cup!
Har I spørgsmål er I velkomne til at kontakte Dana Cups kontor på tlf. 3094 2328 eller via mail på frivillig@danacup.dk
Vi glæder os til at ser jer og ser frem til en rigtig god uge!
Kontakt
Åbningstid: 08.00-16.00:
Kristoffer Jensen Tlf.: 30 94 23 28
Klokken 17.00-20.00
Kristoffer Jensen Tlf.: 30 94 23 28
Hanne Brusgaard Tlf.: 40 61 74 24