Dana cup hjælpertilmelding

13. feb 2014

Dana cup 2015

Dana Cup information til medlemmer!

 

Uge 30 (fra lørdag den 18. juli - til søndag den 26. juli)

Vi har nu planlagt, hvilke opgaver Fortunas spillere, trænere og forældrene, skal udføre ved årets Dana Cup.

 Her skal I være opmærksom på, at vi benytter nye årgange, - altså de årgange I spiller i efter ferien.

 

Husk at du og dine forældre optjener point til brug ved fremtidige rejser!

 

Læs mere om klubbens pointsystem på hjemmesiden.

Er du som hjælper allerede tilknyttet en afdeling, vil vi gerne, at du tilmelder dig der igen. 

Vi vil meget gerne, at du tilmelder dig hurtigt, - dog senest den 15. juni.

 

 

UNGDOMSAFDELINGEN:

U19 holdet: (årg. 1996, 1997 og 1998)

Køkken: Salaten, kogehold, mullepiger eller andre køkkenaktiviteter (hjælper primært holdvis)

 

U 19 forældre: hjælpe med madudlevering og dørvagter

 

U17: (årg. 2000 og 1999) 

Spillerne: Køkken - flere afdelinger

Forældre: Primær opgave er pasning af Hyttebyen og campingpladsen (Dana Cup Town), samt udlevering af mad til hjælpere.

 

Sekundært: deltage med vagter på stadion i barerne til åbning og finalerne, samt rengøring i klubhuset i uge 30.. 

Andre opgaver kan være madudlevering samt dørvagt.

 

U15: (årg. 2001 og 2002)

Spillere: Køkken - flere afdelinger (hjælper holdvis)

Forældre:Køkken - Udlevering af mad mm. eller dørvagt ved måltiderne

 

U13 til og med U10 - født i 2003 - år 2006)

Spillere: Køkken - Udlevering af mad (hjælper holdvis)

Forældre:Køkken Udlevering af mad mm. eller dørvagt ved måltiderne

 

U9 og yngre : (årg. 2007 og senere):

Spillere:Køkken - Udlevering af saftevand samt små opgaver

Forældre: Køkken - Udlevering af mad evt. sammen med sit hold og nogle forældre

 

 

 

 

Dana Cups åbningstider - ( I skal møde 15 minutter før - i køkkenet) er:

Frokost kl. 11.00 - 15.00

Aften kl. 16.30 - 20.00 (mandag fra kl 15.30 til kl. 20.30)

 

U10 og yngre spiller ikke med under Dana Cup, - men hjælper til sammen med sine forældre under turneringen evt. samlet som hold med forældre.

  

Husk, at betingelsen for at spille med under Dana Cup er at man hjælper!

 

SENIORAFDELINGEN:

Senior:

Køkken: Salaten, Sovsen, mosen eller kogehold

 

Vagttider:

Salaten: mandag fra 10 - 15, tirsdag - fredag fra 8-14.30

kogehold: tirsdag - lørdag fra 8-14.30

Sovsen: mandag - fredag fra 12.30 - 20

Mosen: mandag - fredag fra 12.30 - 20 og lørdag fra kl.10-14.30

 

Old Girls:

VIP Aften - tirsdag

 Andre afdelinger: Køkkenudlevering, Bar eller der hvor I normalt hjælper til. 

 

Hvad enten I har ferie eller ej - håber vi, at I under alle omstændigheder vil hjælpe!.

 

Når vi har modtaget jeres tilmelding bliver I registreret og Indplaceret i systemet. I vil så modtage besked om mødested og tid.

 

Tilmelding:

 

Online-tilmelding på Dana Cups hjemmeside

 

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Dana Cups kontor:

 

Joan Cleri: tlf.: 2510 4093 på mail: joan@danacup.dk kl. 9.00 - 16.00 eller Hanne Brusgaard efter kl. 17.00 på tlf 4061 7424 eller på mail h_brusgaard@mail.tele.dk .

 

Husk at udfylde en tilmelding for hver enkelt afdeling, hvis du arbejder i flere afdelinger.

 

Med venlig hilsen

 

FORTUNAS BESTYRELSE

 

 

 

 

 

No ACF gallery field data found
Flere nyheder