Frivillig - Check in

Til alle Dana Cups frivillige hjælpere!

Igen i år har vi lavet et Check-in for alle vore frivillige hjælpere. Det betyder at I, som frivillige hjælpere, skal check-in inden I påbegynder Jeres første vagt.

Her laver I så Check-in for alle Jeres vagter i ugens løb. Altså kun en gang Check-in.

Dana Cups frivillige hjælper Check-in finder I for enden af HALLEN Park Vendia (vest) i det midterste lokale.


Der er følgende åbningstider:

Søndag den 22/7 til tirsdag den 24/7 kl. 10.00 – 18.00
Onsdag den 25/7 til fredag den 27/7 kl. 10.00 – 16.00​

Ved Check-in får I, som Dana Cup hjælpere, udleveret følgende:

  • Hjælperarmbånd/Spisebillet til brug for bespisning
  • Hjælper T-shirt
  • Udlevering af rabatkuponer til køb hos Fortuna/Dana Cups sponsorer
  • Information om årets hjælperfest for voksne lørdag den 25/8 på Vendelbohus.
  • Information om årets børnearrangement (indtil 17 år)
  • Og meget mere……..

Vagter vil løbende blive opdateret på Fortuna Hjørrings webside – klik her!

Nyhed - børnearrangement!
Som noget nyt vil der i år blive arrangeret et børnearrangement for alle børn der har hjulpet til Dana Cup. (4 til 17 år)
Arrangementet finder sted. Dato er endnu ikke besluttet.

Registrer dig i vores nye hjælpersystem – klik her!
Vi arbejder med et nyt hjælperprogram.
Der er visse udfordringer, som vi håber, at du har forståelse for. Indtil det nye program fungerer perfekt, skal du benytte Fortuna Hjørrings webside, når du skal se dine vagtplaner. Der bliver opdateret løbende. Du får en melding, når den nye portal er klar!

Vi ønsker jer alle en fantastisk uge hos os her på Dana Cup!

Har I spørgsmål er I velkomne til at Kontakte Dana Cups kontor v/Joan Cleri på tlf. 3094 2325 eller Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Vi glæder os til at ser jer og ser frem til en rigtig god uge J

Med venlig hilsen
Dana Cup
Jette Andersen

Pin It
SponsorBar
facebook_page_plugin