Medlems information om hjælp i Dana Cup i uge 30 - 21.-29. juli 2018

              

Vigtige informationer:  
 
   

Foreløbig oversigt over de enkelte holds vagter         

Informationsbrev til medlemmer    

Liste over tovholdere i de enkelte årgange  

Online-tilmelding tryk HER

DanaCup familie
                     
Information til Fortunas medlemmer og forældre!

 
Vi har nu planlagt, hvilke opgaver Fortunas spillere, trænere og forældrene, skal udføre ved årets Dana Cup. Her skal I være opmærksom på, at vi benytter nye årgange, - altså de årgange I spiller i efter ferien.

Som noget nyt vil der i år være tovholdere til rekruttering i de enkelt årgange. Se kontaktliste øverst på siden! 

Husk at du og dine forældre optjener points til brug ved fremtidige rejser! Læs mere om klubbens pointsystem på hjemmesiden.

Er du som hjælper allerede tilknyttet en afdeling, vil vi gerne, at du tilmelder dig der igen. Vi vil meget gerne, at du tilmelder dig hurtigt, - dog senest den 18. juni.


UNGDOMSAFDELINGEN:

U19 - Årgang 1999 og 2000
Spillere: Salat og Køkken, - flere afdelinger.
(hjælper primært holdvis)
Forældre: hjælpe med madudlevering og dørvagter

U18 - Årgang 2001 - 2002
 
Spillere: Salat og Køkken, - flere afdelinger. (hjælper primært holdvis)
Forældre:
Pasning af Hyttebyen (Dana Cup Town)
Udlevering af mad til hjælpere.
Andre opgaver kan være madudlevering, dørvagt samt Fortuna baren.

U16- Årgang 2003 - 2004 - 2005 - 2006 – 2007 (Ricos hold) (spiller med i Dana Cup)

Spillere: Køkken - flere afdelinger (hjælper holdvis)
Forældre: Køkken - Udlevering af mad mm. eller dørvagt ved måltiderne

Årgang 2007 og senere: (spiller ikke med i Dana Cup)
Spillere: Køkken - Udlevering samt små opgaver
Forældre: Køkken - Udlevering af mad/Dørvagt sammen med holdet.

Dana Cups åbningstider i køkkenet – ( I skal møde 15 minutter før) er:
Frokost kl. 11.00 - 15.00
Aften kl. 16.30 - 20.00 (mandag fra kl. 15.30 til kl. 20.30)

Salat: kl. 8.00 – 12.00 eller 11.00 – 15.00 (mandag 10.00 – 15.00)

Årgang 2007 (med undtagelse af Ricos hold) og yngre spiller ikke med i Dana Cup, - men hjælper - sammen med sine forældre under turneringen, - samlet som hold med forældre.  

Husk, at betingelsen for at spille med i Dana Cup er at man hjælper til!

SENIORAFDELINGEN:
Senior: Køkken produktionen: Salaten, Sovsen, mosen eller kogehold
Eller der hvor du normalt hjælper til.

Vagttider:
Salaten: mandag fra 10 - 15, tirsdag - fredag fra 8.00-15.00 (opdeles i 2 hold)
Kogehold: tirsdag - lørdag fra 8-14.30
Sovsen: mandag - fredag fra 12.30 - 20
Mosen: mandag - fredag fra 12.30 - 20 og lørdag fra kl.10-14.30

Old Girls: VIP Aften - tirsdag aften
Andre afdelinger: Køkkenudlevering, Bar eller der hvor I normalt hjælper til.

Hvad enten I har ferie eller ej - håber vi, at I under alle omstændigheder vil hjælpe! Når, vi har modtaget jeres tilmelding, bliver I registreret og indplaceret i systemet.

Du kan se dine vagter på Fortunas hjemmeside fra den 2. juli.

Tilmelding: Online-tilmelding tryk HER

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Dana Cups kontor:
Kl. 9:00-16:00 Joan Cleri: tlf.: 3094 2325 mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
eller Jørgen Dahl: Kl. 9:00-13:00 tlf. 2618 6614 mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

eller Hanne Brusgaard efter kl. 17.00 på tlf 4061 7424 eller på mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Husk at udfylde tilmelding for hver afdeling, du arbejder i.

Med venlig hilsen

FORTUNAS BESTYRELSE

Med venlig hilsen

Jette Andersen

 

 

Pin It
SponsorBar
facebook_page_plugin